hesapta yaklaşık 3 aydır aktif deyilim oyüzden ranked kasılmamış hesap. monitör alıcam diye satıyorum 12.912 TL harcadım hesaba. ciddi olanlar yazsın lütfen. fiyatta pazarlık olur. gamesatış dışı biryerden satamam çünkü dolandırıldım önceden. fotoğraflarda gösteremediğim skinler: Asil Phatom.
hesabı alan kişinin e-postasına hesabı geçiricem. Eyer herhangibi bir dolandırma girişiminde bulunulursa, iş mahkemeye taşınır 12k az deyil sonuçta. alıcılar bana dm den yazsınlar elimden geldiyince hızlı bir şekilde cevaplıycam.