Knight Online Haberleri
Pubg Mobile Haberleri
Valorant Haberleri
League of Legends Haberleri
CS:GO Haberleri
Metin2 Haberleri
Black Desert Haberleri
Diğer Oyun Haberleri
DARTHMUFA DARTHMUFA @editor
Bu Haberi 110 Kişi Okudu

Black Desert Atoraxxion Zindan Rehberi: Sycrakea!

Sualtı temalı Sycrakea güncellemesi geldi! Yeni hikayesiyle "Vahmalkea"da hissettiğinizden farklı bir çekiciliği deneyimleyin. Sizleri heyecan dolu, sürükleyici bir zindan olan “Sycrakea”ya davet ediyoruz.


1.Black Desert Atoraxxion Sycrakea Tanıtım

 

Sycrakea, stratejiler, bulmacalar ve yenilecek son bir patronla beş oyunculu bir parti için tasarlanmış Atoraxxion kooperatif zindanının ikinci bölümü olarak tanımlanmaktadır. Atoraxxion dört farklı temaya bölünmüştür: Çöl, Okyanus, Kanyonlar ve Orman, her temanın da kendine özgü mekaniği bulunmaktadır.

Mevcut Black Desert zindan temaları Vahmalkea (Çöl) ve Sycrakea'dır (Okyanus). Her tema zorlaşacak, bu yüzden zindana girmediyseniz ve daha önce tamamlamadıysanız Vahmalkea rehberinden başlamanız sizin için daha iyi olacaktır. Black Desert'deki diğer öğütme noktalarından farklı olarak, zindan çöp ganimetlerini düşürmez ve yalnızca zindanda ilerlemek için gereken öğeleri son patrona düşürür. Oyuncular daha sonra son patronu yenerek ve haftalık görevleri tamamlayarak ödüller kazanırlar. Ancak, zindan da "tipik" bir zindan tarzı değildir ve son boss'a kadar tamamen örneklenmemiştir.


Black Desert Online


2.Atoraxxion Sycrakea Zindana Nasıl Girilir?


Black Desert Atoraxxion Sycrakea zindana nasıl girilir sorusunun cevabı ise, ilk olarak zindana girmek için Atoraxxion ana görev serisini tamamlamanız gerekmekte. Bu bir aile görev dizisidir ve başlamak için aşağıdaki gereksinimlere sahip olan kara ruhunuzdan ilk “Edan'ın Mektubu” görevini alabilirsiniz.

Seviye 57 veya üzeri:

  • "Son Kale, Atoraxxion: Vahmalkea" görev serisi tamamlandı
  • Görev serisini tamamladıktan sonra “ Talibre'nin Gözyaşı ” (Giriş Bileti) oluşturma bilgisine sahip olacaksınız ve ardından bileti Antik Taş Odasındaki kapıya götüreceksiniz.
     

Ek Talibre's Tear oluşturmak için aşağıdaki öğelere ihtiyacınız var ve ardından bunları ısıtmanız gerekiyor:

  • Ateş Boynuzu x49
  • Umutsuzluğun İzi x49
  • Alev Tozu x49
  • Kara Taş Tozu x49
  • Berrak Sıvı Reaktif x49
     

Zindana girerken üç zorluk seçeneği bulunmakta:

  • Elvia Server – önerilen 280 Kutum AP ve 340 DP – boss hariç tüm alanlar için ölüm cezası
  • Normal Sunucu – önerilen 250 Kutum AP ve 300 DP – ölüm cezası yok
  • Sezon Sunucusu - önerilen DUO Tuvala teçhizatı - ölüm cezası yok - şu anda bir hata nedeniyle devre dışı bırakıldı.
     

Sycrakea'ya doğrudan girmek için Sycrakea seçeneğini seçtiğinizden emin olun. Vahmalkea bölgesinin son patronunu tamamladıktan sonra Sycrakea'ya da girebilirsiniz.


Black Desert Atoraxxion Sycrakea zindanı


3-Black Desert Atoraxxion Zindanda İlerlemek
 

Zindana girdikten sonra normal canavarlar normal bir eziyet noktası gibidir ve oyuncular aynı kanaldaysa birbirlerini görebilirler. Ancak, son patron, yalnızca partiniz için ayrı bir durumda odaklanacak ve karşı karşıya kalacaktır. Zindandaki normal canavarlara ölürseniz, elvia sunucusundaysanız PVE ölüm cezası alırsınız, ancak son patronda ölme cezası ve normal ve sezon sunucuları için ölüm cezası bulunmamakta.
 

Zindandaki normal canavarlar Kadim Silahlardır. Her canavarın onları yenmeyi kolaylaştıran özel bir mekaniği vardır. Canavarlar normal ganimet/çöp düşürmezler, ancak zindanda ilerlemek için gereken anahtarları oluşturmak için gereken öğeleri düşürürler. Her eşya, eşya düşürme arttırma bufflarından etkilenir.
 

Berurah, Serpen ve Apocros adında 3 mini-boss canavar vardır ve her bölgede hareket etmek için gerekli olan anahtar öğeleri elde etmek için çağrılmalı ve yenilmelidir. Bossları çağırmak için her bölgedeki normal canavarlardan damlalara ihtiyacınız olacak.
 

Zindan birkaç bölgeye ayrılmıştır ve her biri karanlık bir şafak bariyeri tarafından engellenmiştir. Her bölgeye ilerlemek için bir anahtar almalısınız. Son patron odasına ilerlemek için, beş parti üyesinin hepsinin bir “ Yolun Hançeri ” anahtar eşyasına sahip olması gerekir.


4- Black Desert Atoraxxion Canavar Mekaniği


Canavarların her birinin, onları yenmeyi çok daha kolay hale getiren özel bir mekaniği vardır.


Lahtron


Bu canavar tarafından saldırıya uğrarsanız veya ortaya çıkardığı büyük sarı balonun içinde durursanız mananızı boşaltır.


Kartiolar


Cartios akrep görünümlü bir canavardır. Cartios şarj olurken ekranın üst kısmında bir metin mesajı görünecektir. Hücum sırasında canavar kuyruğunu yere koyar ve önüne ve kuyruğuna güçlü saldırılar yapar. Cartios şarj olurken kuyruk ya yeşil ya da sarı olacaktır. Kuyruk başlangıçta sarı olacak ve kuyruktan akrep gövdesine akan etkiyi göreceksiniz. Ardından kuyruk üzerindeki etki yön değiştirecek ve yeşile dönecektir. Kuyruğa yalnızca sarı olduğunda saldırın ve yeşile döndüğünde saldırmayı bırakın. Kuyruk daha sonra tekrar sarıya dönecek ve tekrar vurulabilecektir. Doğru zamanda vurur ve vurmayı bırakırsanız, şarj cihazı imha edilir.


Lykina


Lykina, öldürmek için partinizle koordinasyon gerektirir. Lykina gücü emmeye çalıştığında, bir balon belirecek ve ortadaki balona güç vermek için etrafında 3 canavar belirecek. Partiniz, Lykina'nın güçlerini emmesini engellemek için kısa bir süre içinde 3 canavarı da öldürmelidir. Canavarları zamanında başarılı bir şekilde öldürürseniz, Lykina ememez ve zayıflar. Canavar artık çok daha kolay ve hızlı ölecek.


Beruha: Mini patron


Beruha, Syca'nın Ölçek bölgesindeki ilk mini patrondur. Onu çağırmak için Yolun Kıskançlık Parçasını kullanmalısın. Bu patronun tamircisi, onu soğutmak için balığı (Balık) kullanmak ve mesaj ısındığını söylediğinde alttaki ateşi söndürmek.


Serpen: Mini patron


Serpen, Syca's Grave bölgesindeki ikinci mini patrondur. Bu canavarı çağırmak için Yolun Piece of Cruelty'ye ihtiyacınız olacak. Bu patronun tamircisi, Serpen'in cihazı kontrol ettiğini söyleyen kırmızı metin bildirimi göründüğünde alanın etrafındaki sütunları yok etmektir.
Derin Deniz'in incileri de bu bölgede ve yuvanın içindedir. Serpen'in nefes darlığı yaptığını söyleyen bir bildirim gelecek. İnciye sahipseniz, saldırıdan önce Serpen'in önünde durarak onu taşlaştırabilir ve bu süre içinde çok fazla hasar verebilirsiniz.


Apocros: Mini patron


Apocros, Syca's Garden'a ve son patrona geçmeden önceki son mini patrondur. Bu canavar odanın etrafında uçar ve ancak etrafındaki tüm sütunlar devre dışı bırakıldığında aşağı iner.
Sütunları devre dışı bırakmak için, odanın etrafındaki Lahtron çetelerine vurmanız ve sizden kaçmalarını sağlamanız gerekecek. Koşmayı bıraktıklarında, üzerindeyse direği devre dışı bırakacak bir balon oluşturacaklar. Tüm Lahtron canavarlarını, her sütunda bir tane olacak şekilde hareket ettirin. Bu yöntem kullanılarak tüm sütunlar devre dışı bırakıldığında, Aprocros yere düşer ve %50 HP'ye ulaşana kadar vurulabilir. Patronla devam etmek için öldürmeniz gereken ek bir canavar ortaya çıkacak. Ek canavar öldürüldükten sonra, patronu %30'a getirmek için aynı yöntemi uygulayabilirsiniz. Patron %30'a ulaştığında, sütunlar artık canavarlardan devre dışı bırakılmayacak ve bunun yerine vurulabilecek. Apocros'u son kez indirmek için tüm sütunları öldürün.


Black Desert Acoin Satın Al!


5- Black Desert Atoraxxion Sycrakea Bulmaca Çözümleri


Atoraxxion üzerinden görev sırasında tamamlamanız gereken beş bulmaca ve ayrıca bilgi için tamamlayabileceğiniz 2 gizli bulmaca bulunmakta.


1. Bulmaca – Kuleleri Etkinleştirme

  • Bu bulmaca için etkileşime girebileceğiniz 9 kule var.
  • Bir kule ile etkileşime girdiğinizde etkinleşecek ve açılacaktır.
  • Bir kule etkinleştirildiğinde etrafındaki tüm kuleler devre dışı kalır.
  • Tüm kuleleri devre dışı bırakmalı, ardından tüm kuleleri aynı anda etkinleştirmek ve bulmacayı tamamlamak için orta kule ile etkileşime girmelisiniz.


Black Desert 1.Bulmaca Kuleleri Etkinleştirme


2.Bulmaca – Platformlar ve Işıklar


Bu bulmaca için önünüzde 4 küp ve üçgen şeklinde 3 platform göreceksiniz. Yakındaki başka bir alanda ( yardım için ekran görüntüsündeki mini haritaya bakın ) bulmacanın geri kalanını bulacaksınız. İkinci alanda, üzerinde semboller bulunan 4 küp vardır (I, II, ¬, ㅁ veya boş). Ayrıca ilk alanda platformlara çıktığınızda aydınlanacak olan 3 adet direk bulunmaktadır. İlk alandaki küplerin değişmesi için ekstra alandaki küplerin önündeki 4 platformda durmalısınız. Küpler eşleşmelidir.
Küpler birbiriyle eşleştiğinde, sütunları aydınlatmak için ilk alandaki 3 platformda durun. Farklı kombinasyonlar ışıkların değişmesini sağlayacaktır. Tüm ışıklar yandığında, sütunların önünde bilgi verecek ve ana hikaye görevini tamamlayacak etkileşimli bir nesne belirecektir. Direk üzerinde 3 ışık yanarsa, ışıklar tekrar söner. Işıkların kombinasyonları tamamen rastgeledir, ancak işte bir örnek:


Sol Platform = sağ sütuna +1
Orta Platform = sol ve sağ sütunlara +1
Sağ Platform = sol sütuna +2 ve orta sütuna +1


Black Desert 2.Bulmaca Platformlar ve Işıklar


Black Desert 2.Bulmaca Platformlar ve Işıklar


Black Desert 2.Bulmaca Platformlar ve Işıklar


3.Bulmaca – Yüzen Küpler
 

  • Bu bulmaca için toplamda 5 yüzen küp vardır.
  • Bu bulmacanın amacı, küpleri teker teker vurmak ve her birinin ardından ortada bulunan Stellagia ile etkileşime girerek kendi başına olan küpü kontrol etmektir. Kendi başına olan küp, o anda kaç tane küpün üzerinde doğru sayıya sahip olduğunu gösterir.
  • Tüm küpler doğru sayıya sahip olduğunda bulmaca tamamlanacaktır.
     

Black Desert 3.Bulmaca Yüzen Küpler


4.Bulmaca – Kule Düzeni

 

  • Bu bulmaca için, bulmacayı etkinleştirmek için kullanılan Stellagia'nın karşısındaki kayaların üzerinde 8 kule göreceksiniz.
  • Bulmacayı etkinleştirdiğinizde, kuleler rastgele bir sırayla yanacaktır. Tüm kuleler yandığında, her biri ile etkinleştirdikleri sırayla etkileşime geçin.
     

Black Desert 4.Bulmaca Kule Düzeni


5. Bulmaca – Renkler
 

  • Bu gizli bulmaca, son mini patrondan önce Syca'nın Sorgusunda bulunabilir.
  • Renk efektine sahip yüzen nesneler olacak: beyaz, turuncu, sarı, mor, pembe ve yeşil
  • Yüzen nesnelerle etkileşime girmek, konumlarını dikey olarak değiştirmelerini sağlar
  • Stellagia ile etkileşime geçmek, hepsinin saat yönünde dönmesini sağlayacak.
  • Stellagia'yı etkinleştirdiğinizde, beyaz nesnelerden birinden bir ışın fırlayacak ve karşı nesneye çarpacaktır. Işın nesnenin içinden geçtiğinde, diğer nesneden aynı renkte çıkacaktır. Amaç, nesneleri, ışın hepsinden geçecek ve diğer beyaz nesneye geri dönecek şekilde düzenlemektir.
     

Black Desert 5. Bulmaca Renkler


Black Desert Atoraxxion Sycrakea Gizli Bulmaca – Sayı Dizisi
 

  • Bu gizli bulmaca, ilk alan olan Syca's Scale'de bulunabilir.
  • Bu bulmaca için 2 kişiye ihtiyacınız olacak.
  • Bloğun yanlarında büyük bir küp bloğu ve 2 platform göreceksiniz. Ayrıca 4 adet yüzen küp olacak.
  • Stellagia ile konuşarak bulmacayı etkinleştirin. Etkinleştirildiğinde, küp bloğu, bloğun her iki tarafında farklı olacak sayıları ortaya çıkarmak için değişecektir.
  • Bir kişi ilk platformun yanında, diğeri ise diğer platformda durmalıdır. Platformlar sırayı bir sembol göstererek gösterecektir: I, II, ¬ veya ㅁ . Bunlar, kayan küplerin altındaki sembollerle eşleşir.
  • Küp bloğu bir sayı gösterecek şekilde değiştikçe, platformlardaki sembol de ortaya çıkacaktır. Doğru sırayı bulabilmeniz için her oyuncu blokta gösterilen sayıyı ve sembolü not etmelidir.
  • Rakamlar doğru sırada gösterilmeyecektir. Örneğin, bu sırada ㅁ sembolünü ve ardından II sembolünü görebilirsiniz. Her iki taraf da farklı bir sayı ve farklı bir sembol gösterir.
  • 4 sayının tümü gösterildikten sonra, her bir sembol için sayıları birlikte eklemelisiniz.
  • Yüzen küpleri vurun, böylece küpler yukarı doğru sayılır ve bulmacanın sayılarıyla eşleşir.
  • Örnek: Oyuncu 1 platformda 4 sayısını ve ㅁ sembolünü görür, Oyuncu 2 platformunda a 0 ve ㅁ sembolünü görür . Yani ㅁ' nin üzerindeki kayan küpün üzerine koymanız gereken sayı 4'tür.
  • Örnek: Oyuncu 1 platformda 5 sayısını ve I sembolünü görür, Oyuncu 2 platformunda 2 sayısını ve I sembolünü görür. Yani I'in üzerindeki kayan küpün üzerine koymanız gereken sayı 7'dir.
     

Black Desert Atoraxxion Sycrakea Gizli Bulmaca – Zıplama
 

  • Bu gizli bulmaca, ilk alan olan Syca's Scale'de bulunabilir.
  • Köprünün yerini bulmanıza yardımcı olması için aşağıdaki ekran görüntüsündeki mini haritayı kullanın.
  • Bulmacaya başlamak için Dopplenus ile etkileşime geçin ve daha düşük düşme hasarı güçlendirmesi elde edin
  • Aşağıda görülen üç sarı halka hareket edecektir. Tüm 3'ten geçmek için doğru zamanda atlamalısınız.
  • İplik susuz görünecek ve bu ekstra bulmaca için bilgi edinmek için ip ile etkileşime girebilirsiniz.
  • Yukarı tırmanmak için kolay bir yol için, doğuya doğru yüzün ve kayalara tırmanın.
     

Black Desert Atoraxxion Sycrakea Gizli Bulmaca


Black Desert Atoraxxion Sycrakea Gizli Bulmaca


Black Desert Atoraxxion Sycrakea Son Patron


Syca's Cradle'daki son patronun adı Maleficent Centilutos'tur ve sizin ve partinizin patron odasının etrafındaki güç kaynağı cihazlarını kullanılmasını gerektirecektir. Güç kaynağı 4 seviyeye ayrılmıştır ve her seviye yükseldikçe Centilutos'un savunması zayıflar, ancak saldırıları daha güçlü hale gelir. Onu yenmek için bunu iyi dengelemeniz gerekecek.


Yüzen Küpler ve Hapishaneler:

 

  • Tüm patron dövüşü sırasında, odanın etrafında yüzen bir küp görünebilir ve sarı ışık topları ona doğru hareket etmeye başlar. Yüzen küpün yanında durmak yüksek miktarda hasar verecektir. Küpün kaybolmasını sağlamak için, kübe giden ışıkları engellemeniz gerekir. Hareket eden ışığın önünde durarak onu engelleyebilir ve yok olmasını sağlayabilirsiniz.
  • Rastgele zamanlarda, bir oyuncunun kafasının üzerinde bir hapishane doğabilir. Hapishanenin içinde sıkışıp kalırsanız, bir parti üyesi hapishaneye saldırarak onu öldürene kadar kalıcı olarak şaşıracaksınız.
     

Parlayan Balık:

 

  • Patron yaklaşık %90'a ulaştığında, "balık" aşaması başlayacaktır.
  • Odanın her tarafında 6 balık yumurtlayacak. Balık yumurtladığında sarı renkte parlayabilir. Balık sarı renkte parlıyorsa, patrona ulaşmadan önce onu öldürmelisiniz. Balık sarı renkte parlamıyorsa balığı patrona yürümesi için bırakırsınız. 5 parlayan balık ve sadece bir normal balık olacak.
  • Yanlış bir balık yaşar veya ölürse parti silinir. Bu kısmı yanlış yaparsanız “V” kullanabilir ve balıkları daha hızlı öldürmek için güç seviyesini 4 olarak değiştirebilirsiniz.
     

Kalamar ve Güç Taşı:

 

  • Bu bölüm “Kalamar oyunu” olarak anılıyor ve patron %80'e ulaştığında oluyor.
  • Yeniden düzenlenmiş ayarları kullanmanız ve/veya efektlerin %100'de açıldığından emin olmanız gerekebilir.
  • 6 ışık huzmesi vardır ve en kalın ve en koyu olanı istediğinizdir. Odanın etrafındaki parlayan kalamarları öldürürsün ve içlerinden biri bir güç taşı düşürür. Daha sonra güç taşını en karanlık ışık huzmesi üzerinde kullanırsınız. Güç taşını atarken CC'yi almamaya dikkat edin.
     

Renkler:

 

  • Bu aşama, boss %70 olduğunda başlar ve daha sonra boss dövüşünde daha zor bir versiyon da olacaktır.
  • 5 renk olacak: sarı, mavi, kırmızı, beyaz ve yeşil.
  • Işık ışınlarının gittiği duvarlara bakarsanız duvarlardaki renkleri görebilirsiniz. Bir kişi bir renk seçer ve patronun o renge kaç kez geçtiğini sayar.
  • Buff'ı almak için en çok ortaya çıkan renkle duvara gidiyorsunuz ve bu sizi saldırıya karşı bağışıklık kazandıracak.
  • Buff aldığınızda karakterinizin etrafında bir baloncuk oluşacaktır. Buff bir süre sürdüğü için baloncuğu elde eder etmez duvardan uzaklaşabilirsiniz. Bir hapishanenin ortaya çıkması ve herkesi tuzağa düşürmesi durumunda duvarın altında çok uzun süre istiflemeyin.
     

Mezar taşları:

 

  • Boss odasının kenarlarında karşılıklı 2 adet mezar taşı bulunmaktadır.
  • Vakum yeteneği patron tarafından kullanıldığında, daha sonra saldırıdan kaçınmak için mezar taşının arkasına gidin.
  • Boss dövüşünde daha sonra boss %50 HP'ye ulaştığında fazladan bir bölüm var.
  • Mezar taşı, oklar, üçgen veya daire üzerinde gösterilen 3 desenden biri olacaktır. Yalnızca her mezar taşının ortasında gösterilen desene dikkat edin. Zemin de 6 bölümün her birinde bu desenlere sahip olacak ve deseni tekrar gizlemeden önce ortaya çıkaracak, bu nedenle zeminde hangi alanın hangi desene sahip olduğunu hatırlamanız gerekiyor.
  • Mezar taşlarından birinde üçgen, diğer mezar taşında daire gösteriliyorsa, yerdeki tüm üçgen ve dairelerin üzerinde durmanız gerekir. Bu, bu aşamayı geçebilmek için bu noktada en az 4 kişinin hayatta olması gerektiği anlamına gelir.
     

Akrepler:

 

  • Boss dövüşünün sonlarına doğru 3 akrep ortaya çıkıyor. Zindanın başlangıcından itibaren diğerleri ile aynı şekilde öldürülürler.
  • Strateji, sarı ışık yandığında kuyruğa saldırmak ve yeşil ışık yandığında kuyruğa saldırmamaktır. Gerekirse akrepleri öldürmeye yardımcı olmak için seviye 3 veya 4'e geçin.
     

Işık Huzmeleri:
 

  • Odada öldürmeniz gereken 2 ışın var. Işının kaynağını bulmak için odanın her yerini kontrol edin. Bu noktada patrondan çok fazla etki alanı ve hasar olacak, bu yüzden hızlı hareket etmeniz gerekiyor.
     

Black Desert Atoraxxion Sycrakea Son Patron Işık Hüzmeleri


Black Desert Atoraxxion Sycrakea Görevler ve Ödüller

 

Görev Adı Nasıl Tamamlanır Ödül
Sycrakea: Cehennem Sandığ (Haftalık):

Son patronu yenerek [Elvia] Batık Şafağın Anahtarını elde edin ve teslim edin
Batık Şafağın Kurtarıcısı: Uçurum görevini tamamla

Sycrakea: Cehennem Sandığ
Sycrakea: Asran Sandığı (Haftalık):

Son patronu yenerek [Elvia] Batık Şafağın Anahtarını elde edin ve teslim edin
Batık Şafağın Kurtarıcısı: Astran görevini tamamla

Sycrakea: Asran Sandığı
Sycrakea: Prottia Sandığı I (Haftalık):

Son patronu yenerek Batık Şafağın Anahtarını elde edin ve teslim edin
Batık Şafağın Kurtarıcısı: Prottia I görevini tamamlayın

Sycrakea: Prottia Sandığı
Sycrakea: Prottia Sandığı I (Haftalık): 

Son patronu yenerek Batık Şafağın Anahtarını elde edin ve teslim edin
Batık Şafağın Kurtarıcısı: Prottia II görevini tamamlayın

Sycrakea: Prottia Sandığı

 


Black Desert Atoraxion Zindandan Bilgi Toplama


Zindandan toplanacak toplam 140 bilgi girişi ve Atoraxxion içindeki NPC'den alabileceğiniz iki görev var; bu görev, aile başına bir kez olmak üzere 50 bilgi girişi ve 130 bilgi girişi toplamak için verecek. Bu görevlerin her ikisi de sizi yeni Vaha'nın Şafağı küpesi ve bir Büyülü Parşömen ile ödüllendirecek.

 

Görevler NPC Hedefler Ödüller
[Atoraxxion] Sycrakea Bilgisini Kurtarma I Syca'nın Ölçekli Değişimi Sol Magia Sycrakea ile ilgili 50 veya daha fazla Bilgi öğrenin; Büyülü Parşömen (+70)
Vaha'nın Şafağı x1
1.000 Katkı EXP
Unvanı
 

[Atoraxxion] Sycrakea II Bilgisini Kurtar

Syca'nın Ölçekli Değişimi Sol Magia Sycrakea ile ilgili 130 veya daha fazla bilgi edinin; Büyülü Parşömen (+130)
Vaha'nın Şafağı x1
1.000 Katkı EXP
Unvanı
 

 


Tüm bilgileri toplamak için canavar bilgisi için zindanda birden fazla tur yapmanız gerekecek. Ayrıca Atoraxxion Sycrakea için ana hikaye görev serisini tamamlamanız ve gizli bulmacalar da dahil olmak üzere tüm bulmacaları çözmeniz gerekecek.

 

Black Desert Atoraxxion Zindan Rehberi: Sycrakea! | Sıkça Sorulan Sorular

Atoraxxion Sycrakea Zindana Nasıl Girilir?

Black Desert Atoraxxion Sycrakea zindana nasıl girilir sorusunun cevabı, ilk olarak zindana girmek için Atoraxxion ana görev serisini tamamlamanız gerekmekte. Bu bir aile görev dizisidir ve başlamak için aşağıdaki gereksinimlere sahip olan kara ruhunuzdan ilk “Edan'ın Mektubu” görevini alabilirsiniz. Detaylar haberimizde.

Black Desert Atoraxxion Sycrakea Bilgi Toplama Görevi

Zindandan toplanacak toplam 140 bilgi girişi ve Atoraxxion içindeki NPC'den alabileceğiniz iki görev var; bu görev, aile başına bir kez olmak üzere 50 bilgi girişi ve 130 bilgi girişi toplamak için verecek. Bu görevlerin her ikisi de sizi yeni Vaha'nın Şafağı küpesi ve bir Büyülü Parşömen ile ödüllendirecek. Tüm bilgileri toplamak için canavar bilgisi için zindanda birden fazla tur yapmanız gerekecek. Ayrıca Atoraxxion Sycrakea için ana hikaye görev serisini tamamlamanız ve gizli bulmacalar da dahil olmak üzere tüm bulmacaları çözmeniz gerekecek.